Προκηρύχθηκε η Δράση “Ψηφιακές Συναλλαγές – Ταμείο Ανάκαμψης“.
Σκοπός της Δράσης είναι η υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων που υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης-διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών.
Προϋποθέσεις Συμμετοχής
Οι δικαιούχοι θα πρέπει να πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις σωρευτικά:
- Να έχουν ιδρυθεί πριν την 01/01/2022
- Να διατηρούν επιλέξιμο ΚΑΔ (βάσει Προκήρυξης)
- Εφόσον δεν υφίσταται ήδη κατά τη φάση υποβολής πρότασης επιλέξιμος ΚΑΔ επένδυσης πριν την ημερομηνία έναρξης υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου.
- Να διαθέτουν τουλάχιστον 0,01 και έως 250,00 ΕΜΕ εργασίας κατά την περίοδο από 01/01/2021 έως 31/12/2021
- Να Συνιστούν Νομική Οντότητα ως Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ο.Ε., Ε.Ε., Ι.Κ.Ε., ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ., Συνεταιρισμός ή Ατομική Επιχείρηση
- Να τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία
- Να μην βρίσκονται υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση
- Να μην έχουν επιβληθεί εις βάρος τους πρόστιμα για παραβάσεις εργατικής νομοθεσίας τα δυο (2) τελευταία έτη
Επιλεξιμότητα Ενεργειών
Για τους σκοπούς του Προγράμματος προβλέπονται έξι (6) διακριτές κατηγορίες ενεργειών, στις οποίες κατανέμεται ο συνολικός Προϋπολογισμός του Προγράμματος. Αυτές είναι:
- Κατηγορία 1: Αντικατάσταση EFT/POS.
- Κατηγορία 2: Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου/ διακίνηση παραστατικών εν κινήσει.
- Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
- Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
- Κατηγορία 5: Αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ.
- Κατηγορία 6: Αντικατάσταση ΦΗΜ παλαιών προδιαγραφών
Επιλεξιμότητα Δαπανών
Για να δείτε ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες, παρακαλώ επιλέξτε εδώ.
Ειδικά Κριτήρια Επιλεξιμότητας
Οι επιχειρήσεις που αιτούνται επιχορήγησης για συγκεκριμένες κατηγορίες ενεργειών, θα πρέπει να πληρούν επιπλέον και τα ακόλουθα -κατά περίπτωση- κριτήρια επιλεξιμότητας:
- Ειδικά για επιχειρήσεις που υποβάλλουν αίτηση στην Κατηγορία Ενέργειας 2:
- Κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα (1) ενεργό επαγγελματικό όχημα, όπως προκύπτει από δήλωση στο Πληροφοριακό Σύστημα Οχημάτων της ΑΑΔΕ.
- Η επιχείρηση δεν μπορεί να αιτηθεί αριθμό κουπονιών που υπερβαίνει τον αριθμό των εγγεγραμμένων επαγγελματικών οχημάτων της.
- Ειδικά για επιχειρήσεις που υποβάλλουν αίτηση στην Κατηγορία Ενέργειας 4:
- Κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας (1) ενεργός ΦΗΜ τύπου ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ, όπως προκύπτει από σχετική εγγραφή στο Φορολογικό Μητρώο της ΑΑΔΕ.
- Η επιχείρηση δεν μπορεί να αιτηθεί αριθμό κουπονιών που υπερβαίνει τον αριθμό των ενεργών ΦΗΜ της (συνδυασμό ΦΤΜ και ΑΔΗΜΕ).
- Ειδικά για επιχειρήσεις που υποβάλλουν αίτηση στην Κατηγορία Ενέργειας 5:
- Κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας (1) ενεργός ΦΗΜ τύπου ΕΑΦΔΣΣ, όπως προκύπτει από σχετική εγγραφή στο Φορολογικό Μητρώο της ΑΑΔΕ.
- Η επιχείρηση δεν μπορεί να αιτηθεί αριθμό κουπονιών που υπερβαίνει τον αριθμό των ενεργών ΦΗΜ τύπου ΕΑΦΔΣΣ.
- Ειδικά για επιχειρήσεις που υποβάλλουν αίτηση στην Κατηγορία Ενέργειας 6:
- Κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας (1) παλαιών προδιαγραφών ΦΗΜ που έχει ήδη διακόψει την λειτουργία του, όπως προκύπτει από σχετική εγγραφή με κωδικό «ΠΑΥΣΗ» στο Φορολογικό Μητρώο της ΑΑΔΕ.
- Η επιχείρηση δεν μπορεί να αιτηθεί αριθμό κουπονιών που υπερβαίνει τον αριθμό των παλαιών προδιαγραφών ΦΗΜ που έχουν ήδη καταστεί ανενεργοί.
Ύψος & Ένταση Ενίσχυσης
A/A | Ονομαστική Αξία Voucher(s) (Μέγιστο ποσό ενίσχυσης) |
Μέγιστη επιλέξιμη δαπάνη |
Ένταση ενίσχυσης |
---|---|---|---|
Κατηγορία 1 | €150,00 | €150,00 | 100% |
Κατηγορία 2 | Αριθμός Οχημάτων * €1.125,00 | Αριθμός Οχημάτων * €1.250,00 | 90% |
Κατηγορία 3 | €300,00 | €300,00 | 100% |
Κατηγορία 4 | Αριθμός δηλωμένων ΦΗΜ * €112,50 | Αριθμός δηλωμένων ΦΗΜ * €125,00 |
90% |
Κατηγορία 5 | Αριθμός δηλωμένων ΕΑΦΔΣΣ προς αντικατάσταση * €350,00 | Αριθμός δηλωμένων ΕΑΦΔΣΣ προς αντικατάσταση * €350,00 | 100% |
Κατηγορία 6 | Αριθμός δηλωμένων ΦΗΜ προς αντικατάσταση * €350,00 | Αριθμός δηλωμένων ΦΗΜ προς αντικατάσταση * €350,00 | 100% |
Προμηθευτές της Δράσης
Οι δικαιούχοι της Δράσης μπορούν να προμηθευτούν τις επιδοτούμενες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα από τους προμηθευτές της επιλογής τους. Προμηθευτές ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών στην Ελλάδα ή σε χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δύναται να διαθέτουν ελεύθερα προς πώληση τις λύσεις τους στο πλαίσιο της Δράσης, εφόσον ισχύουν οι κάτωθι προϋποθέσεις:
- Ο προμηθευτής έχει υποβάλλει Αίτηση Συμμετοχής στη Δράση η οποία έχει εγκριθεί
- Ο ίδιος ή άλλος προμηθευτής έχει υποβάλλει Αίτηση Έγκρισης του προς διάθεση ψηφιακού προϊόντος/υπηρεσίας η οποία έχει γίνει αποδεκτή, το δε προς πώληση προϊόν/υπηρεσία έχει ήδη ενταχθεί στο ενιαίο μητρώο εγκεκριμένων ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών και είναι σε ισχύ (εγκεκριμένη)
- Κατά τη συναλλαγή, τηρούνται οι επιμέρους όροι και περιορισμοί της Δράσης που αφορούν τους πιθανούς συνδυασμούς ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών (επιλέξιμες λύσεις) και δαπανών (κανόνες επιλεξιμότητας δαπανών), τα πιθανά μέγιστα όρια που έχουν τεθεί και το εύλογο του κόστους
- Επιβεβαιώνεται η εγκυρότητα της επιταγής (voucher), η οποία δεσμεύεται ή/και εξαργυρώνεται σύμφωνα με τις διαδικασίες της Δράσης
Χρονική Διάρκεια & Ορόσημα Δράσης
Αιτήσεις Χρηματοδότησης για τις Κατηγορίες ένα (1), δύο (2) και τρία (3):
- Αιτήσεις Χρηματοδότησης ειδικά για δικαιούχους που εμπίπτουν στην κατηγορία ένα (1), δύο (2) και τρία (3) μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 22/06/2022 έως και την Τετάρτη 14/09/2022
- Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους της κατηγορίας ένα (1), μπορεί να γίνεται έως την Τετάρτη 30/11/2022
- Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 30/12/2022
- Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης της Δράσης για τη συγκεκριμένη κατηγορία δικαιούχων ορίζεται η Τρίτη 31/01/2023
Αιτήσεις Χρηματοδότησης για τις Κατηγορίες τέσσερα (4), πέντε (5) και έξι (6):
- Αιτήσεις Χρηματοδότησης ειδικά για τους δικαιούχους που εμπίπτουν στις κατηγορίες τέσσερα (4), πέντε (5) και έξι (6), μπορούν να υποβάλλονται από την Τετάρτη 05/10/2022 έως και την Τετάρτη 15/12/2022
- Πραγματοποίηση αγορών ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των vouchers για τους δικαιούχους των κατηγοριών δύο (2), τρία (3) και τέσσερα (4), μπορεί να γίνεται έως τη Παρασκευή 31/03/2023
- Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 28/04/2023
- Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης της Δράσης για τη συγκεκριμένη κατηγορία δικαιούχων ορίζεται η Τετάρτη 31/05/2023.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 8020555 ή στο [email protected].